کفپوش های نوینی که به سلامت نگه داشتن محیط کمک میکنند

راحتی استفاده یکی از اولین مواردی است که لازم است در انتخاب محصولات منازل مسکونی مورد توجه قرار گیرد. مورد دیگر دوام محصولات است که بدلیل استفاده مکرر به سرعت از چرخه استفاده خارج نشوند. کارخانه نروژی هی مت heymat ادعا دارد که این دو مهم را در محصولات تولیدی شان می توان یافت. این کارخانه مت هایی را برای استفاده در منازل معرفی کرده که راحتی و دوام با کیفیت بالا در طراحی اسکاندیناوی مصالح در مجصولاتشان به نمایش میگذارند که تصویر بالا نمونه هایی از این مت ها را نشان می دهد.

این شرکت که برای اولین بار در سال 2016 محصولات خود را به بازار عرضه کرده، پایداری را یکی از خطوط راهنمای خود میداند و بنابراین از مصالح بازیافتی pet استفاده میکنند. Pet نوعی از مصالح بازیافتی است که جذب آب و گرد و غبار بالایی دارد و بنابراین انتخاب مناسبی جهت مت به شمار میرود. این محصول که از قوطی های پلاستیکی بازیافت میشود، به دلیل استفاده از این قوطی ها و کاهش آنها در محیط زیست در چرخه پایداری نقش مهمی دارد.

محصول دوم لینولیوم مایع، که در تصویر سمت چپ نمونه ای از آن مشاهده می گردد، محصولی است که میتواند آلودگی ها و باکتری های محیط را جمع آوری کند که بنابراین آن را به محصولی ایده ال جهت فضاهای بیمارستانی و آموزشی تبدیل می کند. شرکت سازنده آن، Mannington commercial  درباره محتویات شیمیایی این محصول شفاف بوده و از تکنولوژی quantum guard استفاده می کند که نه تنها سبب تمیزی و دوام بیشتر کفپوش در طول زمان میشود بلکه نگهداری از آن را در طول زمان آسانتر خواهد ساخت. محصول مورد نظر در 54 رنگ موجود است که بنابراین طیف رنگی وسیعی را در اختیار علاقه مندان خواهد گذاشت.